На даний момент 266 гостей на сайті

Про особливості застосування РРО/ПРРО йшлося під час семінару в ДПС Миколаївщини

e-mail Друк PDF

Наразі тема застосування касових апаратів дуже актуальна та має значний резонанс серед бізнес-спільноти. З приводу фіскалізації виникає безліч міфів  та суперечностей. Для спростування хибних тверджень та належного інформування бізнес-спільноти щодо особливостей застосування РРО податкова служба Миколаївщини здійснює активну роз’яснювальну роботу шляхом проведення зустрічей, нарад з підприємцями, забезпечує фахову консультаційну підтримку та  тісну взаємодію у цьому напрямку з інститутами громадянського суспільства, органами місцевого самоврядування тощо.

Сьогодні в стінах Головного управління ДПС у Миколаївській області відбувся тематичний семінар для фізичних осіб-підприємців, спілок підприємців та громадських організацій, основною метою якого стало надання відповідей на питання платників щодо особливостей застосування касових апаратів у 2022 році.

Начальник Головного управління ДПС у Миколаївській області Дмитро Прокоф’єв окреслив мету запровадження фіскалізації та запевнив, що використання касових апаратів не є тиском на бізнес, а навпаки, спрямоване на зменшення рівня тіньової економіки. Податківець закликав підприємців до роботи у правовому полі, з дотриманням норм чинного законодавства,  у разі необхідності активно звертатись за консультаціями до податкових органів та використовувати лише офіційну інформацію ДПС.

Після викладу основних законодавчих норм, якими визначено порядок застосування РРО фізичними особами – підприємцями, учасники заходу перейшли до активної дискусії. Серед основних питань, що турбують підприємців: звільнення від обов’язку використовувати РРО в селах, порядок ведення обліку товарних запасів, робота програмних РРО, можливість  отримання безкоштовних ЕЦП органів ДПС, алгоритм реєстрації касових апаратів в контролюючих органах, завантаження номенклатури товарів до програмного застосунку, необхідність використання касових апаратів при здійснення безготівкових розрахунків тощо. Консультації підприємцям надавали працівники управління податкового аудиту та управління електронних сервісів.

«Для нас вкрай важливий зворотній зв'язок з підприємцями та оперативне інформування платників з актуальних питань», – підсумувала зустріч заступниця начальника податкової служби області Ольга Купчишина. Зважаючи на значну кількість питань податківиця анонсувала проведення подібного заходу у найближчі тижні.

Коментарі  

 
0 #1 ellaadamsscoot 29.06.2022 07:25
Facing difficulty in making between the computer and wireless Epson printer? If yes, then get in touch with our technical support team. Our team will help you connect the Windows or Mac device to the wireless Epson printer. For more information, do visit our webpage- www.epson.com/support.
Цитувати
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

+38 (0512) 58-15-19, +38 (0512) 58-31-16, +38(0512) 71-71-77 ednanya_com@mail.ru