На даний момент 88 гостей і 2 користувачів на сайті
  • hodoors
  • egumarsh

Які порушення ФСС виявив під час перевірок лікарняних?

e-mail Друк PDF
Однією з помилок є розрахунок страхового стажу застрахованих осіб, який проводиться без необхідних підтверджуючих документів (наприклад, даних Держреєстру)

Починаючи з першого квітня 2019 року ФСС відновлено планові документальні перевірки страхувальників по коштах Фонду за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

Планування таких перевірок передбачено постановою ФСС з ТВП №29 з урахуванням можливих ризиків щодо неправомірного використання коштів Фонду.

Інформацію стосовно планів-графіків перевірок страхувальники можуть переглянути на вебсайті Фонду.

Відповідно до Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою ФСС з ТВП №12, фахівцями Кременчуцького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області на постійній основі, після надходження заяв-розрахунків від страхувальників на отримання коштів для виплати матеріального забезпечення застрахованим особам, проводиться попередня перевірка заяв щодо правильності заповнення реквізитів, наявності даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, даних про сплату ними єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, правильності нарахування виплат.

Аналізуючи порушення, виявлені спеціалістами Кременчуцького відділення у страхувальників під час документальних планових перевірок, можна визначити ряд характерних порушень, на які потрібно звернути увагу комісіям (уповноваженим) із соціального страхування підприємств (установ, організацій), кадровим та бухгалтерським службам, а саме:

  • розрахунок страхового стажу застрахованих осіб проводиться без необхідних підтверджуючих документів (наприклад, даних Держреєстру) або за недостатньої їх кількості;
  • призначення допомоги по тимчасовій втраті працездатності та допомоги по вагітності та пологах проводиться на підставі неналежним чином оформлених документів (листків непрацездатності) чи за відсутності інших документів, що є підставою для призначення матеріального забезпечення. Зокрема, призначення та виплата допомоги по тимчасовій втраті працездатності у зв’язку з невиробничою травмою проводиться без наявності документів, що підтверджують проведення розслідування таких нещасних випадків;
  • допомога на поховання призначається за відсутності підтверджуючих документів або на поховання пенсіонерів;
  • порушуються строки розгляду документів, призначення та виплати матеріального забезпечення;
  • має місце відсутність документів (зокрема, наказів, довідок), які підтверджують виключення з розрахункового періоду днів, у які застраховані особи були відсутні на роботі з поважних причин.

Враховуючи вищевикладене, страхувальникам потрібно чітко керуватися нормами діючого законодавства під час призначення матеріального забезпечення за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, особливо, у частині документального оформлення.

***

Джерело Фонд соціального страхування України

Додати коментар


Захисний код
Оновити

+38 (0512) 58-15-19, +38 (0512) 58-31-16, +38(0512) 71-71-77 ednanya_com@mail.ru